زمان جاری : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 2:42 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 40
نویسنده پیام
saranaderi آفلاین



ارسال‌ها : 55
عضویت: 21 /9 /1396
تشکرها : 64
تشکر شده : 1
بهترین هدست‌های مخصوص بازی برای خرید از خارج



آیا به دنبال هدست جدیدی برای Xbox One یا Xbox Series X خود هستید؟ تمامی گیمرها می‌دانند که داشتن یک هدفون مخصوص بازی با کیفیت صدای درجه یک تفاوت زیادی با هدفون‌‌های معمولی دارد زیرا در صورت نیاز به برقراری ارتباط با تیم بازی خود و یا شنیدن صدای بازی، داشتن یک هدفون گیمینگ حرفه‌ای ضروری است.


علاوه بر این، داشتن یک هدفون مناسب و معقول با قابلیت حذف نویز به دیگران این امکان را می‌دهد تا وقتی در وسط یک جلسه طولانی بازی هستید به وضوح صدای شما را بشنوند حتی اگر سر و صدای زیادی در پس زمینه وجود داشته باشد.

صرف کردن هزینه برای خرید هدفون گیمینگ بی‌سیم می‌تواند مانع از ایجاد مشکلات احتمالی به هنگام استفاده از هدفون سیم دار و از دست دادن مسابقه و یا بازی باشد. در این مقاله قرار است چندین مدل از هدفون‌های گیمینگ و بی‌سیم را که حتی برای اتصال به کنسول بازی شما به دانگل هم نیاز نداشته باشند معرفی خواهیم کرد که در آنها به موارد مهمی چون کیفیت ساخت، کیفیت صدا، قابلیت حذف نویز، میکروفون جدا شونده و اتصال بلوتوث توجه شده است.

انواع هدست گیمینگ با قیمت مناسب
Turtle Beach Stealth 700 Gen 2
- اتصال این هدفون از طریق بلوتوث و وایرلس بدون نیاز به دانگل می‌باشد که علاوه بر اتصال به کنسول‌های بازی، به سیستم عامل‌های اندروید و IOS نیز وصل می‌گردند.

- این هدست با کنسول‌های کنونی Xbox One و همچنین کنسول‌های سری X نیز کار خواهد کرد.

- عمر باتری آن بعد از هر بار شارژ، 20 ساعت می‌باشد.

- قیمت این کالا در آمازون، کمتر از 150 دلار است که برای برای خرید از آمازون می‌توانید لینک کالا را در سایت چارسوق ثبت سفارش کنید.

HyperX Cloud X
- اگر به دنبال یک هدفون گیمینگ سیمی و مقرون به صرفه هستید خرید این مورد پیشنهاد می‌شود.

- میکروفون قوی و استفاده راحت از آن برای طولانی مدت از ویژگی‌های بارز این هدفون است که برای کار با Xbox One سری S و X طراحی شده است اما با PS4 ،PS5 و همچنین نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی هم سازگار است.

Razer Nari Ultimate for Xbox One
- برند ریزر که از شناخته شده‌ترین برندها می‌باشد یکی از بهترین طراحی و تولیدهای خود را به این مدل از هدفون گیمینگ اختصاص داده است.

- گوشی‌های این هدفون مجهز به به بالشتک‌های حاوی ژل خنک کننده هستند که در صورت استفاده طولانی مدت، از ایجاد گرما و تعریق بر روی گوش می‌کاهد.

- عملکرد این هدست بی سیم خوب با کیفیت عالی می‌باشد که فقط دارای یک ایراد بوده و آن هم این است که صدا از آن بیرون می‌رود و ممکن است برای اطرافیانتان آزار دهنده باشد.

SteelSeries Arctis 9X Wireless


مطلب ویژه: 4 نمونه از بهترین تبلت‌های اندرویدی

- هدست معرفی شده به صورت بی‌سیم و بدون نیاز به دانگل به XBOX و PS4 و PC شما متصل می‌شود همچنین از طریق بلوتوث به تلفن همراه شما وصل شده و قابل استفاده است.

- این هدفون گیمینگ با کنسول ایکس باکس سری X هم سازگار بوده و تا 20 ساعت شارژ را نگه می‌دارد.

Turtle Beach Stealth 600 Gen 2
- اگر توانایی خرید هدفون Stealth 700 Gen 2 را ندارید، Stealth 600 Gen 2 جدید با قیمت حدودی 99 دلار گزینه خوبی است. گرچه از کیفیت برتر Stealth 700 برخوردار نیست اما یک هدست بسیار راحت با صدا و عملکرد مناسب است و مانند Stealth 700 دارای یک میکروفون بزرگتر است.

- عمر باتری 15 ساعت است و هدست از طریق USB-C شارژ می‌شود. این هدفون دارای دو رنگ سفید و مشکی است و دارای یک دانگل برای اتصال بی سیم به PS4 و PS5 است.

چهارشنبه 13 مرداد 1400 - 12:29
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از saranaderi به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: admin &



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | بهترین هدست‌های مخصوص بازی برای خرید از خارج | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS