زمان جاری : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 2:40 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 24
نویسنده پیام
saranaderi آفلاین



ارسال‌ها : 55
عضویت: 21 /9 /1396
تشکرها : 64
تشکر شده : 1
خرید بهترین تب سنج دیجیتال


این روزها که تمام دنیا در حال گذراندن روزهای سخت در پی بیماری کرونا هستند، وجود یک تب سنج دیجیتال در هر خانه‌ای لازم است. این تب سنج‌های دیجیتال به دلیل عدم تماس مستقیم با شخص ونمایش اطلاعات دمایی از طریق پیشانی یا گوش، گزینه مطمئنی برای دریافت اطلاعات دمایی بدن افراد می‌باشند.

در این مقاله قرار است چند نمونه از بهترین و با اطمینان‌ترین مدل‌های دماسنج دیجیتال را به شما معرفی کنیم تا بتوانید انتخابی درست انجام دهید پس تا انتهای مطلب را با همراه باشید.

بهترین مدل‌های تب سنج دیجیتال کدامند؟
شما می‌توانید تب سنج دیجیتال مورد نظرتان را از سایت‌های اماراتی انتخاب کرده و به چارسوق سفارش دهید تا برایتان خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید. خرید از خارج برای لوازم پزشکی و دارویی توسط چارسوق، فقط از امارات امکان‌پذیر است.

1. iProven DMT-316

thermometerدماسنج دیجیتال iProven قابل استفاده در پیشانی و گوش بوده و بین یک تا سه ثانیه دما را نمایش می‌دهد این تب سنج با دو عدد باتری قلمی کار می‌کند و برای تمامی سنین کاربرد دارد اما به عنوان تب سنج بزرگسالان در بازار به فروش می‌رسد.

صفحه نمایش این دماسنج، بزرگ بوده و اطلاعات از روی آن بسیار راحت خوانده می‌شوند اما قابلیت مورد توجه در این تب سنج این است که می‌تواند حداکثر 20 مورد از آخرین دمای اندازه‌گیری شده را ذخیره نماید و اگر درجه حرارت بدن شما بالاتر از حد نرمال باشد، صفحه نمایش به رنگ قرمز می‌شود.

2. Braun Thermoscan 7

اگر خرید یک دماسنج دجیتال گوش را ترجیح می‌دهید بهتر است این مدل را خریداری نمایید چرا که هم مناسب بزرگسالان بوده و هم برای اطفال و نوزادان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دماسنج با سیستم مادون قرمز می‌تواند در چند ثانیه، دمای دقیق بدن فرد را نمایش دهد و اگر از حد طبیعی بالاتر باشد هشدار رنگی بر روی صفحه نمایش آن ظاهر می‌گردد.

توانایی ذخیره کردن 9 دمای اندازه‌گیری شده آخر هم از دیگر ویژگی‌های خرید گوشی پزشکی لیتمن این تب سنج می‌باشد و این دماسنج دیجیتال گرمای مادون قرمز تولید شده توسط لاله گوش و بافت اطراف آن را اندازه‌گیری می کند و با این حساب، دمای دقیق‌تری را نسبت به سایر دماسنج‌ها ارائه می‌دهد.

3. Chooseen 8-in-1 Thermometer

این دماسنج مادون قرمز گوش و پیشانی، مناسب کودکان و بزرگسالان بوده و همچنین برای اندازه‌گیری دمای مایعات، اتاق، غذا و ... نیز کاربرد دارد و بدون لمس پوست می‌تواند دما را اندازه‌گیری نماید.

از قابلیت‌های آن می‌توان به اندازه‌گیری دما در 1 ثانیه و همچنین ذخیره سازی 35 دمای آخر اشاره کرد. LED این دماسنج، خانا و واضح بوده و در تاریکی شب نیز می‌توانید به راحتی، اطلاعات را از روی صفحه آن مطالعه نمایید.

سه حالت رنگی در صفحه نمایش این تب سنج دیجیتال می‌تواند دمای عادی را به رنگ سبز، تب کم را با رنگ نارنجی و تب بالا را با رنگ قرمز هشدار دهد.

4. GoodBaby FC-IR202 Thermometer


دماسنج لمسی پیشانی با زنگ هشدار تب برای بزرگسالان، نوزادان و کودکان قابل استفاده است. این تب سنج دیجیتال از فناوری مادون قرمز استفاده می‌کند و می‌تواند دما را به سانتیگراد یا فارنهایت نشان دهد و همچنین توانایی اندازه‌گیری دمای اتاق را نیز خواهد داشت.

ذخیره‌سازی 35 دمای آخر دمای آخر را در حافظه خود نگهداری کند که این ویژگی برای کودکان نوپا و نوزادان بسیار مفید می‌باشد. کارکرد این دماسنج با باتری قلمی می‌باشد و می‌تواند پس از مدتی بلا استفاده ماندن به طور خودکار خاموش شود.

چهارشنبه 13 مرداد 1400 - 14:41
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | خرید بهترین تب سنج دیجیتال | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS