زمان جاری : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 1:22 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 15
نویسنده پیام
saranaderi آفلاین



ارسال‌ها : 55
عضویت: 21 /9 /1396
تشکرها : 64
تشکر شده : 1
رفع ریزش مو با هیرتامین ممکن است؟
قطعا برای هر شخصی چه خا‌نم‌ها و چه آقایان داشتن موهای پرپشت، زیبا و سالم بسیار با اهمیت است اما سلامت و زیبایی موها بدون رسیدگی به آن ممکن نیست و لزوما استفاده از شامپوهای گران قیمت و یا هر روز دوش گرفتن و شستن موها نمی‌تواند تضمینی برای سلامت تارهای مو باشد چرا که کمبود برخی ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن و پوست سر باعث رسیدن آسیب‌های جدی به مو می‌شود.

طی دو سه سال اخیر و با پیدایش ویروس کرونا ثابت شد که یکی از عوارض شایع ابتلا به این ویروس، ریزش شدید موها و ضعیف شدت تارهای آن است اما یکی از محصولاتی که برای سلامت موها مورد استفاده قرار می‌گیرد کپسول و پاستیل هیرتامین است.

هیرتامین چیست و چه کاربردی دارد؟

هیرتامین (hairtamin) یک مکمل گیاهی تقویت مو بوده که در کشور آمریکا و به سه صورت کپسول 30 تایی و پاستیل 60 عددی و کپسول 30 تایی ویژه خانم‌های باردار تولید می‌شود که تولید کننده آن، تمامی محصولات HAIRTAMIN را در سایت فروشگاهی خود در به فروش می‌رساند.

محصولات این برند شامل، مکمل تقویتی، سرم مو و شامپوهای گیاهی است. کپسول 30 عددی hairtamin قرمز برای تغذیه مو کاربرد داشته که محتویات آن شامل موارد زیر است که هر کدام به تنهایی کارآیی موثری در بدن شما دارد:
[list=]
  • بیوتین (B7): کمبود این ویتامین در بدن موجب نازک شدن تارهای مو، شکنندگی ناخن‌ها، خشکی پوست به ویژه در اطراف دهان، بینی و چشم‌ها، گز گز کردن دست و پا، ورم و خستگی می‌شود که در مواد غذایی مانند اسفناج، کاهو، جوانه گندم، لبنیات مانند شیر و پنیر، قارچ، زرده تخم مرغ، گوشت قرمز، مرغ، سیب، گوجه و هویج وجود دارد و یکی از محتویات اولیه هیرتامین اصل محسوب می‌شود که با خوردن این کپسول، میزان بیوتین مورد نیاز بدن شما تامین خواهد شد.

  • ویتامین C: موجب تقویت تولید کلاژن می‌شود که از موارد ضروری برای داشتن موهایی سالم است.

  • ویتامین D3: به کاهش التهاب و جلوگیری از ریزش موها کمک می‌کند.

  • زینک: یک ماده معدنی ضروری برای بدن به خصوص مو که در ضخیم شدن تارهای مو و جلوگیری از ریزش موثر است.

  • زردچوبه: برای جلوگیری از ریزش موها و سلامت پوست سر برای رشد بیشتر و بهتر تارهای مو، زردچوبه یک گزینه بسیار مهم بوده که تقریبا در تمامی غذاها به صورت پودر و به عنوان چاشنی اضافه می‌شود.[*]

  • رزماری: این گیاه معجزه آسا دارای خاصیت آنتی اکسیدان برای محافظت از پوست و مو دارد و برای کاهش روند پیری پوست به شدت توصیه می‌شود. اما از تاثیر چشمگیر این ماده گیاهی در سلامت موها هم نمی‌توان گذشت چرا که موجب افزایش سرعت رشد مو، پرپشت شدن و جلوگیری از ریزش می‌شود.

  • فلفل سیاه: قطعا از خاصیت ویژه فلفل سیاه تا حدودی مطلع هستید اما آنچه می‌دانید همه داستان نیست. این چاشنی گیاهی غذا که دراین محصول ضد ریزش مو هم وجود دارد برای موی سر شامل مهار ریزش مو، جلوگیری از سفید شدن زودرس مو، افزایش سرعت رشد مو و رفع شوره می‌باشد.

  • گزنه: اما یک ترکیب گیاهی دیگر که خرید HAIRTAMIN را برای جلوگیری از ریزش مو و رشد مجدد موهای از دست رفته پر رنگ می‌کند، گیاه گزنه است که حاوی ویتامین‌های A, B, C, D, E, F, K, P می‌باشد و خاصیت ضد التهاب هم دارد. (التهاب پوست سر، از موارد مهم در ریزش مو محسوب می‌گردد).

  • آرد برنج: این ماده دارای ویتامین B است که با تغذیه و آبرسانی فولیکول‌های مو موجب پرپشتی آن می‌شود.

  • آلوئه ورا: این ماده که در اصل به صورت یک ژل در برگ‌های گیاهش قرار دارد یک درمان موثر برای رفع خشکی مو و حتی پوست می‌باشد و در رفع شوره و تقویت و درخشندگی موهای سالم نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت.


  • خرید هیرتامین اصل را از کجا انجام دهیم؟

    همان طور که گفتیم این محصول در آمریکا تولید و به فروش می‌رسند پس قطعا با توجه به تحریم‌ها و عدم داشتن کارت برای پرداخت ارزی و آدرس خارج از کشور، خرید هیرتامین برای هر شخصی در ایران امکان پذیر نیست و تعداد افراد سودجو کم نیستند که به دنبال تولید نمونه‌های تقلبی محصولاتی بوده که در ایران یافت نمی‌شوند. از این رو باید دقت داشته باشید که محصولات تقلبی را به عنوان یک هیرتامین اصل به شما نفروشند زیرا نه تنها فایده نداشته بلکه ممکن است ترکیبات آن، عواقب جبران ناپذیری به بار آورد.

    شرکت چارسوق با سابقه فعالیت در زمینه خرید از سایت‌های خارجی و تحویل در ایران به مشتری، می‌تواند به راحتی محصولات hairtamin اصلی را مستقیما از سایت آن در آمریکا خریداری کرده و به دست شما برساند. در این صورت خیالتان از بابت کیفیت و اصالت محصول آسوده بوده و قطعا نتیجه دلخواهتان را مشاهده می‌کنید.

    کپسول hairtamin شامل 30 عدد برای مصرف 30 روز (روزی 1 عدد) و پاستیل آن شامل 60 عدد برای مصرف سی روز (روزانه 2 عدد) می‌باشد. تفاوت پاستیل و کپسول در این است که معده برخی افراد به خوردن قرص و کپسول حساس بوده از این جهت، خرید پاستیل هیرتامین به آنها پیشنهاد می‌شود.

    آیا واقعا هیرتامین در قطع ریزش مو تاثیر دارد؟

    این سوالی است که حتما در ذهن همه افراد وجود دارد. بله این محصول به شدت برای جلوگیری از ریزش مو، رویش مجدد موهای از دست رفته، افزایش سرعت رشد و قد مو، رفع نازکی تار مو و افزایش تراکم موها توصیه می‌شود اما به شرطی تاثیر گذار است که علت اصلی ریزش موهایتان، بیماری زمینه‌ای و مشکلات جدی نباشد.

    پس قبل از جستجوی برای قیمت هیرتامین و خرید محصول، مطمئن شوید که ریزش موهایتان به چه دلیل است و در صورتی که این مکمل تقویت مو را خریداری کردید، به مدت سه ماه متوالی مصرف کرده تا نتیجه آن را به وضوح ببینید. چنانچه تمایل به ادامه مصرف پس از سه ماه را داشتید، حتما یک ماه قطع کرده و مجدد یه دوره سه ماهه دیگر را آغاز کنید.منبع:چارسوق

    شنبه 29 مرداد 1401 - 11:48
    نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



    برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


    پرش به انجمن :


    تماس با ما | رفع ریزش مو با هیرتامین ممکن است؟ | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS